Bu Blogda Ara

23 Ocak 2012 Pazartesi

ALLAH, bir kulunu severse, onu sevdiğine teslim eder..

Vedalaşmak çok önemli


asla sevdiğiniz bir insandan vedalaşmadan ayrılmayın. mutlaka bir fırsatını bulun ve onunla son bir "temizleme" yapin. icinizde eskiye dair ne kaldıysa kussun....


demin yaklaşık iki haftadır yüzüme bile bakmayı tenezzül etmeyen aşkimla konuşarak ayrıldım. belki o benim bunu neden illahi yapmayı istediğimi anlamadı ama benim için bu çok önemli idi. israr ettim.
insan bazen neyi veya kimi kaybettiğini unutuyor. icinizde olan sadece 
a ş k alışkanlığı oluyor. icinizde eskiye dair kalan ilişkinin kırıntıları.


mesela onun bana çok ama çoktandır aşkım demediğini hatırladım. bana olm diye hitap ettiğinde. mesela bana en son ne zaman içten sarıldığını düşündüm de hatırlamadım. mesela bana en son ne zaman: daima yanımda kal, sana çok ihtiyacım var dediğini anımsamadım. Ben sadece bana o ilk başta verdiyi söz ve vaatlerden eser kalmadığını hatırladım.!
ben yıllardır bir umudun icinde hapis kalmiştim, elimde anahtarının olduğunu bilip, ondan asla kacmak istemezcesine. 


söz verdim kendime, artık üzülmiyecegim, söz verdim gözümden zerre damla akmayacak o kaybettiklerime. deymiyecek insandı demeyip kendimi karamsarlığa atmiyacagim. ona ne kadar teşekkür etsem az sonucda. o benim ilk askimdi. o bunun degerini hic bilmese bile, ben unutmiyacagim.


sonsuz minnetarim. elinde büyüdüm ve onda olgunlaştım. ondan sonraki insanin degerini daha iyi anlayabilmem için elinden geleni yaptı.


yüzüne onca beddua söylesem de, icimde hepsine tövbe tövbe diyorum. o da kendi verdiklerinin karşılığını görsün tabii. herkes hakk ettigi ile kalsin isterim ikimiz icin. o iyi bir insan, yoksa onu bu kadar sevmezdim. 


icimde tarif edemiyecegim bir heyecan var. artık eski kitabımda temiz sayfa değilde, yepyeni bir kitaba basliyacagim. yoo hayır, evde yas tutmiyacagim, aşki tanımışken aşktan vaz gecmiyecegim. sadece daha doğrusunu bulacağım. daha hayallerime karşılık verebileni. hatta ilginç... belkide o insan bir şekilde  şu an benden habersiz bi yerlerde ayni benim kurduğum hayalleri kuruyordur.


ey yüzünü gözünü bilmediğim yár. asla biz ayrılık olmiyalim. asla aklimizden bile gecirmiyelim. sana söz veriyorum, senden önce o kadar çok üzüldüm ki, seni bulduğumda seni başimin taci edeceğim. ONU NASIL BILIRDINIZ sözüne kadar sadik ve dimdik yanında olacağım. yeterki SEN sevilmenin degerini bil. 


beni bul lütfen. beni bul ve bulduktan sonra da bu yüreğimin degerini bil. 


bul ve bil ki, bundan sonraki ömrümü sana adayım. 






Başrolde olmadığın bir ilişkide neden figüranlığa razı
olasın ki? Yönetmeni ol diye can atanlar varsa eger...



1 yorum: