Bu Blogda Ara

29 Şubat 2012 Çarşamba


Siz hiç yıllarca bir dileğin yada bir arzunun peşinden koştunuz mu? 

Yaklaşık 4 yıldır çok dilediğim birşey vardı içimde. Inanın ki çok ama çok istiyordum gerçekleşmesini. Ancak bunu gerçekleştirmek için yardıma ve birisinin desteğine ihtiyacım vardı. Çok uğraşıp çok didindim bu isteği karşımdakine kabul ettirmek için. Tüm kalbimle doğru bir yol olduğuna inandığım içindi. Yüreğimle istediğim... 

Özellikle bu arzumun içinde bol miktarda hayır olduğuna kesin kararlıydım. Hepimize iyi gelecek bir dilekti bu. Sadece kendi egomu tatmin etmek değildi, hepimizin içine huzur verecekti. Hatta belkide takıldığımız bazı düğümler ve zorluklar da çözülecekti.

Emindim, imkánsız gibi görünmeyen bu istek, dünyalara bedel olucaktı.

Gel gelelim çok dualar ettim gerçeği bulması için. Bir gün gerçekleşebilme olanağı içime huzur ve keyif veriyordu. 
"Belki birgün" ümidi yaşama hevesime sebepti.

Neyse ki bu dileğim esnasında çok olaylar yaşandı, bu arada hayat devam etti ve acı tatlı çok (bazen hak etmediğime inandığım) durumlarla karşı karşıya geldim. 

Kırıldım, yıprandım ve düştüm. Buna rağmen tüm olumsuzlukları sildim, yine ayaklandım ve yine doğru olduğuna var gücümle inandığım yoluma devam ettim. 

Şimdi o dileği gerçekleştirme imkanım geldi çattı, kapımın önünde diyebilecek kadar yakınlaştı bana.
Ama artık ben, herşeye inancımı kaybetmiştim.
Gerçekleştirmek için iki doğru yürek gerekiyormuş. Doğru olduğuna 
inanan iki yiğit. 
Bu atılması gereken adım çok saçmaydı aslında. Kimseyi kandırmaya hakkım yoktu. Hele Rabbimi kandırmaya asla.

Korkarım kendi doğrularımı başkasının yanlışlarıyla yitirmiştim. Kısacası doğru olduğuna dair tüm inancım yok olmuştu. 

Biliyorum ki ahirette bu insanlarla tekrar karşı karşıya geleceğim. Paçama asılıp, onları doğru yolumdan neden ikna etmediğime dair suçlamalarda bulunacaklar. Ama o zaman onlara hatırlatacağım ki: "sizler dünyada iken sadece gününüzü gün etmekle ve hevesinizi yaşamakla meşguldünüz. Benim yalvarışlarıma bir kez olsun kulak asmadınız" diye...
Verdiğim onca mücadele ve sevginin karşılığında beklediğim tek şey bana inanmandı.....

Gazanız mübarek olsun... Tüm doğrularımdan tüm arzularımdan ve en kötüsü tüm kurduğum hayallerimden VAZGEÇTİM..... !!!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder