Bu Blogda Ara

7 Şubat 2012 Salı

Siz hiç söylediğiniz hitapların anlamlarını düşündünüz mü?


Ben eskiden beri sevmem erkeklerin bana, sevimli kelimelerle hitap etmesini. Bana, aşkım olmayan herkes, ismimle hitap etsin arkadaş. Çünkü erkler o kelimenin arkasındaki anlamı bilmiyor. Mesela herkese hayatım diyorlar. Hayat ne demek diye düşündüler mi ki hic acaba? Hayat koskoca bir ömürdür, hayat nefestir içine gani gani çektiğin. Hayat herşeydir. Hayat sabah uyandığındır, gece uykuya daldığındır. Hayat, gece kabus gördüğünde, gözünü açtığında var olduğundan emin olduğundur. Sussuz kaldığında kana kana içtiğindir, hayat. Aynaya baktığında sana yaşam hevesi verendir. Her içten güldüğünde biraz da onun var olduğunu bilmekdir hayat. Acı birşeye üzüldüğünde, onu da kaybetme korkusunun acı kattığıdır, hayat.


Hayat kısaca nefes alıp verdiğin şey, tüm hücrelerinde var olandır. Onun için rica ediyorum bunları düşünün ve karşınızdakine öyle hitap edin. Canım derken bu kelimenin arkasındaki asıl anlamı da düşünmeyi unutmayın emi ;)


Sadece HAYAT gibi his ettiğiniz kişiyle, hayatınızı, ömrünüzün sonuna kadar geçirmeniz dileğile..... NASIL BILIRDINIZ sorusu sorulana kadar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder