Bu Blogda Ara

2 Nisan 2012 Pazartesi

gelme adam! benim denizimde yüzemezsin sen, kolların kısa kalır dalgalarıma, boğulursun! 
bulaşma yalnızlığıma...! Karanlığıma yaklaşma. İçine alır ıssız sokaklarım ellerini, Gözlerini kaybedersin kuytu gecelerimde.
Viran şehirlerime ayak basma sakın Yıkılırsın adam... 
Divaneliğim korkutur seni 
Huzursuz olma sen adam. Uykularını yıldırımlar kaçırır, Umut kaçkınıdır ruhum.
Ruhumla yorulursun... Yaklaşma adam! 
Tenim ateştir, dokundukça kavrulursun... 
Sevme adam! Sevilecek yürek mi benimki? Çoktan unuttum renklerimi Çoktan tükettim gerçeklerimi. 
Söyleme adam! Konuşma sakın.. Anlatma kendini.. Şarkılar söyleme senin ikliminden. Her şarkı yarım bende, tamamlaşamayan. 
Sus adam... Alıştırma kendini bana. Sen olurum! Sen, ben olamazsın uğraşma... 
ya sen... sende ağlama be kadın! Ben kıyamam ağlayana... Gözlerine yazık. Ya Sonra??
Nasıl olsa bir gün gelir, gideceksin zaten kadın! İçindeki şarkı biter..... Işıklar söner ve herşey sona erer.....