Bu Blogda Ara

23 Nisan 2012 Pazartesi


izleyin noolur. izleyin ve anlayın!!!!








Kimine göre boşa gecen 13 dakika.... bense izlerken göz yaşlarıma zor hakim oldum...

Kendi egosuna sahip çıkan ve o olumsuz seslerin kendi olduğuna inanan sevdiğim yüzünden, ben kendi egomdan yıllar önce ayrıldım.
Ona (egoma) artık gitmesini ve ona ihtiyacım olmadığını söyledim sürekli. Ve yine karşıma çıkıp yine aklımı karıştırmaya çalıştı ve yine ona ihtiyaç kalmadığını ve onu tüm hatalarına rağmen sevdiğimi ancak benden gitmesi gerektiğini defalarca söyledim... Egomla anlaşarak ayrıldık.

Yıllardır onsuz yaşıyorum. Halen daha ara sıra beni ziyaret ediyor yoklama yapıyor fakat pes etmiş bir şekilde. Belki onu buyur ederim ümidiyle... ve ben yine onun ben olmadığını bildiğim için onun benden uzak olmasını rica ediyorum. O pes etti....

Sevdiğim adama minnettarım. O egosunun sesini daha şiddetli dinledikçe... bana benim egomu fark etmeden yok etmesini öğretti...

Bazen ona anlamayacağını bildiğim o kadar şey anlatmak istedim, kesin beni deli sandı.

Canim sevdiğim, sayende ne kadar büyüdüm bilemezsin, bilerek yapmasanda bende çok emeğin var.

Sen, sana sürekli olumsuzluklar fısıldayan egona iyi bak. Onu tercih edip sevgimizden vaz geçtiğin için birgün ondan nefret edeceksin biliyorum. Umarım onu dinleyerek daha çok hatalar yapmazsın...
Çünkü ego asla yapıcı değil, daima yıkıcıdır, fark etmedin... bendeki değişikliği bile.....



kendi içimizdeki bile güvenilir değilse... rabbim biz senden gayrı kime güvenebiliriz ki?!