Bu Blogda Ara

23 Nisan 2012 Pazartesi

Aşk'ı Helal Olmayanlara Hakkınızı Helal edin ve gidin.




ruhumdan dökülen birkaç satır....


Yeni ufuklara yelken açmalı, yeni limanlarda dinlenmeli.. yepyeni bir hayata başlamanın tam zamanı. 
Hep "belki birgün" dediğimiz şeyleri ele almalı. Birgün değil bugün...

Yepyeni umutları yepyeni mutlulukları buyur etmeli.
Eski odaları boşaltmalı. Yeniliklere yer açmalı. 
Üzerindeki yükü fırlatıp atmalı... yeni rüzgárlar esmeli.. deli deli o rüzgárlarla yarış etmeli. 
"ya olursa" diye sabırla beklediğin herşeyi savurmalı...

Yeni fidanlar dikmeli, yepyeni dualar etmeli, 
yeniden sevmeli... 
yeniden güvenmeli.... 
yeniden dokunmalı. 
Korkmadan, ürkmeden hiç bir yenilikten.
"Ya bundan daha beter olursa" korkusuyla değil, 
koskoca adımlarla ilerlemeli... koşarcasına.. kaçarcasına...

Eski yaralarını sarmadan, savmasını beklemeden. Hiç bir yara sonsuza dek kanamaz, seninkisi de elbet dinecek. Bırak rüzgárın esintisiyle kurusun kan... kabuk bağlasın.. sen devam et yoluna, dimdik yürü, yaptığın hiç bir şeyden pişmanlık duyma. 

"şöyle yapsaydım böyle olurdu" deme, yaptığın herşey yapılması gerek olandı, ve söylediğin herşey söylenmesi gerek olan sözlerdi.. ve yaşadığın her kimse o olmalıydı.
ve kanayan her yara...... kanamalıydı işte... 

eğer vijdanın gece başını koyduğun yastıktan daha yumuşaksa.. bilki herşeyi doğru yaptın. Sende eğer elinden geleni yapıp da yine yenildiğini sanıyorsan, vaz geç bu düşünceden. 
Sen sadece o´nun yenmesine izin verdin ama sen asla yenilmedin. 

Dik dur, eyme boynunu... ve herşeyden önce gülümse...

Benim gerçekten tüm olumsuzluklardan hiç bir suçum yok diyebiliyorsan, rabbin senin için ilerde sakladığı mükafatı heyecanla bekle...
Hiç bir direniş.. 
hiç bir hüsranla sonuçlanmış sevda, karşılıksız kalmayacak... 
yeter ki sen doğruluğuna inan, kimseyi kırmadığına emin ol. 


Yeterki kimsenin duygularıyla, olmayacağını bile bile oynamadığını bil. 
Emek verdim, diyebil.

Emin ol, birgün sevdiğin kadar sevilecek ve güvendiğin kadar güven bulacaksın. 

Yürü yoluna devam et ve arkanda seni kırana dönüp bakma. 
Onun için üzülme, sevinmede... 
çünkü o da senin ne halde olduğunu umursamadı...
O zaten sevilmenin değerini bilseydi,.... seni kaybetmeyi göze bile alamazdı.... 
Ama yüreğinde hála zerre kadar sevgi varsa, onu yargılama.... 


Ben O'nu sevdim ya, o bana yeter diyorsan eğer; temiz sevmişsin.



o beni yenik sansın...

oysa ben kaybetmedim.... çünkü ben hiç oynamadım!!!!












Bana bi'şey olmaz deme. Sana da dokunur Birgün Biri






































''Kalbinizle yaptığınız her şey size geri dönecektir.'' 

Mesnevi






Sizsiz hayatına hiçbir şey olmamış gibi devam eden birisi için, uykusuz kalmaya değmez; Bunu unutmayın...!

- Marian -