Bu Blogda Ara

29 Mayıs 2012 Salı

Rabbim herkesi sevdiğine bağışlasın









Hayatını tek bir insanla geçirme fikri mi. yoksa yapayalnız geçirme ihtimali mi onun için daha korkunç bilmiyorum!??


Oysa her başarılı erkeğin arkasında değil, her başarılı erkeğin yanında mutlaka bir kadın vardır.


kadın, erkeğin arkasına değil yanına yakışır...

ve aslında evlenmeyi düşünmeyen erkek yoktur, evlenmeyi düşündürtecek kadınla karşılaşmamış erkek vardır... sıctık :( demek sorun bende, onda değil ehüüüüüüü


Yapabileceklerinin sözünü verse, yapamayacaklarının sadece hayalini kursa... yeticek bana, aslında!

Ben onunla mutluyum. Oda benimle mutluysa gerisi vız gelir tırs gider :))

Ben olamayacak yada olacak tüm ihtimallere hazırlıklıyım




Nasılsın? Diye Soranlara Cevabımdır---> Fazlasıyla 'O'yum..Az biraz da kendim.


Karsınızdakinin duymak istediği, duyduğu, anlamak istediği, anladığını sandığı, anladığı arasında farklar vardır!! Bilin istedim noktaaaaa :D