Bu Blogda Ara

22 Ocak 2013 Salı


bana sakın aşk yok deme... 
Aşk insana fazla gelir, birleşince aşk uçar gider, tükenendir de deme...
Aşksız yaşanmaz, aşk her şeydir bilirim. 
Aşk olmadan aldığın soluk yavan, sıradan... 
Belki de sadece aşka aşık bir garip olurum 
kimbilir 
Ne önemi var. Senin mantık, akıl dolu ilişkinde ben yokum. Ben fırtınaların, dalgaların, rüzgarların arasında aşkla savrulmayı seçenim. Anlamıyorsun. Benim aradığım sadece mutlu, mesut olmak değil-aşkı yaşamak. 
Yitip gitsemde amansız ateşinde çok daha iyi gelir sığ denizlerde yaşamaktan. Mutlu aşk yokmuş umurumda mı sanıyorsun... Aşkın ritmi, titreşimi, soluğumu kesen enerjisi...Karşılıksız kaldığında aşk, aşk olmaz mı sanıyorsun... Ben aşka, olduğu gibi aşığım. Her şey olana, her şeyiyle aşığım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder