Bu Blogda Ara

25 Ağustos 2013 Pazar

Bir sevgiyi anlamak, bir yaşam harcamaktır... Harcayacaksın...





korktuğum başıma geldi.....

burada sana seslenip de sesimi duyuramadığım bir aşk hikayesini satır satır senden gizli yazdım.
ve yine bitmiş ve asla bir daha olmayacak bir BIZin arkasından yine içimden sana söylemek isteyip de söyleyemediğim kelimeler ve cümlelerim var.

söylemek isteyip te söyleyemediğim .... teşekkür ederim.... bana hayatımı tatlandıran his için -->  AşK
Hayatımda ilk defa seni sevdim derken hiç yalan söylemedim. içimdeki o kalp hiç kimse için çarpmadı. hiç kimse senin gibi hayallerimin bir parçası olmayı başaramadı. hiç kimse yi istemedim yanıma, seni istediğim kadar. hiç kimse hayalimdeki o puzzle in eksik parçası olamadı. hiç kimse için bu kadar göz yaşı dökmedim ve hiç kimse beni senin kadar tamamlamadı. hiç kimsenin kokusunu, sarıldığımda bu kadar içime çekmedim.... ve daha saymayı unuttuğum nice senden önceki hiç ler için sana sonsuz minnettarım.

Bitti ve bu sefer ikimiz de biliyoruz, dönüşü olmayan bir bitiş, gelmesi olmayan bir gidiş ve bir daha hiç ses getirmeyecek bir sessizlik.

savaştık ve belki kaybettik. ama belkide kazandık. asla pişmanlıklarım olmadı. asla tanımasaydım demedim ama hep keşke tanıdığım gibi kalsaydı dedim.
Senin yerine kimse gelmeyecek. çünkü kimse birdaha "ilk" olmayacak.

tabiiki yine seveceğiz ve tabiiki yerimize başkaları gelecek ama emininim bunu en az sende benim kadar biliyorsun, hiç kimse bir BEN olmayacak ve hiç kimse bir SEN olmayacak.

Yanımda iken bile seni özlerdim, sana bakmaya bile doyamazken demek bu günlerde artık olmayacağından korkarcasına içime çokça çekmişim nefesini. 
her dokunuşta "Allahım bu insanı benden ayırma" diye çok sessiz dua ettim.
Benimle geçirdiğin tüm bu güzellikler için mutluyum. birdahası olmayacağını bilerek kahrolsamda arkandan tek kötü kelime düşünmek dahi istemiyorum. belki annenden sonra seni bu dünyada en çok seven bendim. sana en ufak birsey olduğunda, senden fazla üzülür acı  çekerdim. ve şimdi yoksun.... 
ölüm gibi ama ölen kimse yok.

bir zamanlar yediğin içtiğin, gecen gündüzün olan insan, artık yok.ve hiç birdaha olmayacak. 
belki senin gibileri ama sen değil. ilk ler unutulmaz. 

Gecen gün bir yazı okudum, ilkler önemli değilmiş, sonlar daha değerliymiş. 

Herkes 'ilk' Olmak İster, İlk aşk, İlk öpücük Oysa Ílk geçicidir. Sahip Olduğunuz Hangi İlk Hala Sizin??Ama Kimsenin İstemediği 'Son' Farklıdır !
Çünkü Ondan Ötesi Yoktur.
Heyecandan Avuçlarınızın Terleyerek Tuttuğu 'İlk' Elle Değil Güvenerek Sımsıkı Tuttuğunuz 'Son' Elle Girersiniz Mezara....


son sevdiğim olmanı çok istedim!

sevmenin güzelliğini bildikten sonra biliyorum ki, bin kere dünyaya gelsem yine bin kere seveceğim. hayatımda yaptığım en güzel şeydi. ve bunu aslında seninle paylaştığım için biraz da senin onure olman gerekti.
ama sen egona yenik düştün. bencilliğin ve burcuna has özelliğin seni daralttı. saçmaladın, üç kuruş etmeyen insanlar için kalbimi kırdın, son yaptıklarını af ettim sanma, en son gözlerine baktığımda o benim delice ık olup sevdiğim insanın gözlerini göremedim. 


hakkını helal et dedin, ettim. ama Allah biliyor ya... yaşayamadıklarımın ahı var. söz verip tutmadıklarının acısı... ve bir daha bunları bir başka insanla yaşamaya ittiğinin nefreti...
sana mutlu ol bile diyemiyorum. tek dilediğim bana yaşattığın çaresizliğin aynısını yaşa. delice sevdiğin insan senin hakkında diğer insanlara "onunla ciddi değilim" desin, ve onca sene sonra seni yolun ortasında bırakıp gitsin.

Bunları belki benim gözüm görmeyecek ama sen bileceksin ki, yaptıklarının ne kadar acı verdiğini. sen bileceksin ki yola çıktığın birisin seni yarı yolda bırakmanın üzüntüsünü ve yine sen bileceksin ki benim neden böyle çekilmez hale geldiğimi. 
sadece anla. bilmek başka tecrübesini yapmak bambaşka...

umarım seninde çok sevdiğin insan sana sahip çıkmaz ve deli divane yapayalnız kalırsın...

offf biliyorum bu çok ağır oldu belki, asla beddua etmek değildi istediğim ama Allah biliyor ne temiz niyetle sana yaklaştığımı, ne temiz duygularla hayatına girdiğimi ve ne güzel hayallerimde baş rol aldığını.

Artık gözlerine bakarken bile kendimi göremiyorum....

Hep özenirdin başı boş insanlara, gezmeyi tozmayı arkadaşlarınla geyik muhabbeti yapmaya bayrlırdın. Ama birgün söz veriyorum boşluğa düşeceksin. Bu saçma sapan şeylerin sana ömür boyu eşlik etmeyeceğini, etrafında hep değişik insanlar olduğunu fark edeceksin. 
Dünyanın en güzel şeyine sahipdin. Her insanın bulmak istediği bir mücevher. 
Rabbin BIZe sunduğu bir mükafat: Sevmek ve Sevilmek. Senin sadece iyiliğini isteyen bir kadın çıkardı rabbim karşına, sen elinin tersiyle ittin. 
Artık hiç birşeyini istemiyorum. Hayatımda yaşadığım en büyük sevgiydin en büyük hayal kırıklığım oldun. ...... Hayal kırıklığı ne güzel bir tarif... iki kelimeyle herşeyi anlatan. şimdi anladım.

Duanın da yanlışı oluyormuş, bunu ögrendim. Allahım bizi ayırma diye dua ettim hep. Ayırmadı oda ama hiç birşey de değişmedi. Bundan sonra hakkımda hayırlı olanı da gönlüme razı eylemesini istiyeceğim. 
Beraber sabah namazına uyanacağım biri olsun.... 
Vaktini sen geyikle geçirmeye devam et. öbür dünyada boşa harcadığın zamana üzüleceksin. 

gitmek istedin ya. Git, cehennemin dibine kadar yolun var.

bir daha hiç benim seni sevdiğim kadar sevilmemen dileğile.... 
esen kal




.

Madem dikenime katlanmak zor geliyordu, o zaman yapraklarımı neden okşadın? 

- Kahraman Tazeoğlu-










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder