Bu Blogda Ara

28 Mart 2012 Çarşamba





Bi adamla kad
ın evlilermiş fakat çocukları olmuyormuş 15 sene sonra kadın:
müjde kocacım hamileyim demi
ş bizimki çok sevinmiş ee kolay diil 15 seneden sonra baba olmak, fakat 8 ay sonra işyeri adamı yurtdisina
göndermiş adam çok üzülmüş do
ğumda karısının yanında olamayacağı için
ama eli mahkum gitmiş 4 ay sonra geldiğinde ne görsün çocuk zenci,
karısına sorunca kad
ın soğukkanlılıkla cevap vermiş.
Aslında çocuk normal do
ğdu fakat sonradan benim sütüm kesildiği için zenci bir süt annesi buldum onun sütünü içe içe böyle karardı demis.
Adamda ben en iyisi anneme sorayım o her
şeyi bilir demiş annesine
anlatmış. Anneside:
evet o
ğlum doğrudur sende normal doğdun fakat sütün kesildiği için seni inek sütüyle besledim şimdide boynuzların çıkıyor!   :))))