Bu Blogda Ara

29 Mart 2012 Perşembe

Kendimi kandıracak kadar, derdimi biliyorum.




BURCLAR...


ben öyle eskiden burca astrolojiye felan çok kulak asmıyordum. Ama zamanla hep tesadüftür diye diye öyle paralel kişilikler ve burç sahipleri tanıdım ki artık sonuna kadar inanıyorum.


Mesela kendi burcumun kişilik özelliklerini okuyunca tüylerim diken diken oluyor, buuu benim resmen diyorum.


Sonra etrafımdaki insanların burçlarını okuyorum zaaank diye oturuyor. Bu kadar mi olur yahu. 


Gecenlerde mesela yay burcu sohbeti acıldı.
biri yay birisinin de kocası yay mış. Hic yorum yapmadan ikisini de dinledim. Yay burcu olanı diyor ki, evet ben burcum itibarıyla çok egoistim. Digeri de diyor ki ayy sen yay miydin, eyvahh bee benim eşim de yay inanılmaz egoistsiniz. 




Sustum ama gercekti. 
yay burcu: Hep sizin doğrularınız doğru hep önce sizin hayatiniz düzende olacak önce sizin karnınız doyacak önce sizin dediğiniz sizin kestiğiniz sizin huzurunuz sizin keyfiniz sizin sizin sizin!! 




Ben bunları biliyorum yahu. Benim hayatımdaki de yay. . Resmen bire bir yaşıyorum. Yay burçları insanların yanında hic bir zaman (ağzınızla kus tutsanız dahi) bir numara olamazsınız. Çünkü number one daima onların ta kendisidir. 


He sanmayın ki eee olsun iki numara olmak da yeter. Yok yok, el insanı sınız daima bir yayın hayatında. Size hep her an gidebilirmiş duygusu verir. Onu hele bir mutlu edemeyin, hele bir kendi sorununuzdan ötürü ona gereken ilgiyi vermeyin, yeterince pofpoflamayın. Giderim haaa diye özgürlüğünü size tokat gibi her fırsatta yüzünüze vurmayı ihmal etmez.


Tabiiki iyi yönleri de var. Çok iyimserdir mesela ayni zamanda. Kalbi altın gibidir. Kendi iyi olduğu süre, siz de onun yanında mutlu olabilme şansını yakalayabilirsiniz. Ama bu kesin kes olarak degil, dediğim gibi kendi hayatında her şey öncelik taşır. Ondan sonra yine kendi hayatında her şey olması gerektiği gibiyse, size gülen yüzünü, iyiligini ve şakacı tavırlarını esirgemez. 


Ancak her insanı biraz mutlu etmek, biraz güldürmek ister. Herkesin paylancosu olup herkesi kahkahaya boğmak onun temel amacı. Çok sesli gülerler mesela (Saba Tümer de yay). Sanırım bu yankılanan çok sesli gülmeler, biraz "dünyayı takmışım şeyime" ifadesi.


Yahu sanki hep kötüledim gibi oldu. Inanın ki öyle degil, eğer siz çok güclü bir insansanız bunların hepsinle severek başa çıkabilirsiniz. Ancak şu kadarını diyorum, bazen sadece karşındaki insanın egosunu yüksek tutmak insanı çok yoruyor. 


Özellikle duygusal olan bir oğlak için, yayın gamsız halleri gerçekten bazen çok üzebiliyor. Ben alıştım. Üzülüp de ses çıkarmamaya degil, baştan hic beklentisiz- üzülmemeye.


 Onu gerçekten çok güzel taşıdığıma inanıyorum. Eğer ben tüm kendi dilek ve arzularımı minimuma indirmeyi başarabiliyorsam anlayın ki insanoğlu, sevdiği insan için nelerden vaz geçmeye razı .


Eskiden çok kızdığım olayları yendiğime inanıyorum: kısacası egosuna çok düşkün bir insan eninde sonunda sizin egonuzu ortadan tamamen yok edebiliyor. 


Asla onu hayatıma soktuğuma veya onu sevdiğime pişman degilim. Onun sayesinde çok daha sabırlı ve isteksiz insan olduğuma inanıyorum. Bende olan emegi çok. Eğer seçenek hakkim olsa taa başa sarabilsem yine onu severdim, ve onunla yaşadığım her iyi ve kötü günü tekrar yaşamayı kabul ederdim. En önemlisi de zaten bu degilmidir. Yaşadıklarından asla pişman, mutsuz ve mahcup olmamak. 


Hangi burçtan olursanız olun, karşınızdaki insanlara tüm egolarınızı yenerek, ard niyetli davranmayın. Icinizde kötülük beslemeyin. Ve eğer sevdiğiniz insanın gerçekleştiremediğiniz bir dilegi varsa,  elinizden geliyorsa yapın bee. inanın zaten onu mutlu etmek ile, yeterince iyi hissedeceksiniz kendinizi. 
Hep dediğim gibi: vermek, alacaklı olmaktan daha güclüdür ve daha sihirli bir enerjiye sahiptir. Eğer bir hayır işliyebileceginiz bişey varsa durmayın hadi hemen yapın...... 
Nasıl olsa gelip geçiciyiz.