Bu Blogda Ara

3 Mart 2012 Cumartesi

Bir erkeğin bir kadına verebileceği en güzel cevap: "Sana değer.."

sırf o "iyi geceler" demedi diye bok gibi uyunan uykular vardır .... :(


gezsin tozsun kafayı  dağıtsın... her şeyi yapsın hiç sorun değil, ama nasıl bir zihniyettir ki bunları yaparken benimde hayatında olduğumu unutuveriyor. İnsanlar nasıl yetiştirilirse öyle mi devam ediyor, acaba diyorum... ki oda kadınına değer vermeyen bir baba, hatta ona sevgi saygı göstermeyen bir ortamda mi büyüdü??
Eskiden çok kafaya takıyordum, keza bugün sadece bu kadar duyarsız olmasına üzülüyorum. 


Ne ben onun bu kadar gamsız olduğuna alışabildim, nede o benim bu kadar ilgili olduğuma. 


"Yarım elma gönül alma" sözcüğü ona çok uzak. Onun gönlü hoş ve pek olsun gerisini es geçer. Sonra bencil olduğunu söylediğimde a aaaa :-O
Gerçekten çok ama çok ufacık şeylerle mutlu olabilen bir insanım, ama bazen bu en ufacık şeylerden bile yoksun ve mahrum bırakılabiliyorum. 


Yap adam yap, eğer sen başka türlüsünü görmediysen yap. Ama emin ol ki bu değil birbirine saygı ve sevgi göstermenin doğru yolu" diyesim var ona ama yine susacağım. yine yine yineeee yineeeeeeeeeeee ve sessizlik---> "yá sabır" içimden gelen o ses.


Güç birlikten doğar! Bu nasıl bir birlikse, hála çözemedim?!


Artık bişey de söylemeyeceğim. Olan sadece hep biraz biraz üzülen benim kalbime olsun. Yeterki ona bişey olmasın. . . . . . Onun anlamadığı şu ki: ona bişey olabilmesi ihtimali aklimi yerinden çıkarıyor. Ona tüm özgürlüğü verdim, ona sonsuz güveniyorum, ancak onun sağlığından ve halinden haberdar olmayı istemek çok mu?? Meraaaaak ediyorum ulaaan!


Değerini bilmemesine üzülmedikce, belki oda birgün beni  takmaz, herkes kafasına göre yaşar diye düşünmesin. Ben asla öyle olamam, olmak da istemem (en hazmedemediğim ilişki biçimi)


Sizce bumudur??




Dip Not: Sürekli aynı hataları yapıp aynı sonuçla karşılaşan insanlar, hiçmi öğrenmezler geçmişten??


Mart ayı yine sadece kedilere yaradı :-/




























SABRIN SONU SELAMETTİR; DEĞİL... SABRIN TEK SEBEBİ SEVGİDİR NOKTAA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder