Bu Blogda Ara

31 Ekim 2012 Çarşamba



Mükemmel kadın mı istiyorsun? 
Sen o kadını sev, değer verdiğini hissettir bak o zaman o kadın nasıl mükemmel kadın oluyor, gör.

































Son Liman

Çekilmez kahrımı çektin yıllar boyu
Benimle agladın, benimle güldün
Kuru ekmegimdi

Fakir yatagımdı
Bitmez çilemdi benimle paylaştıgın
Nice günler dert ortagimdin benim
Omuzlarına dayayıp yorgun başımı
Az mı agladım hıçkıra hıçkıra
Az mı sildin seven ellerinle gözyaşımı
Kimi gün dostum oldun en vefalı
Koşarak geldim sana
Teselliyi, umudu sende buldum
Doyulmaz aşımdın akşamları
Bardagımda su, soframda ekmektin
Ve her sabah anasıydın çocuklarımın
Kolların evimizin temeli
Saçların süpürgesiydi
Ben bu yere seninle vardım
Bu iyiligin, güzelligin son çizgisine
Kederleri sevinçleri seninle yaşadım
Seninle baktım bu çirkin dünyaya uzaktan
Sendin bütün fırtınalarda
Sıgındıgım o tek liman
Sonsuz karanlıgımda tek ışıktın
Sönmeyen ateşimdin karlı daglarda
Çölümde fışkıran bir pınardın serin
Ne zaman yitirsem bütün umutlarımı
Bana hayatın kapılarını açardı ellerin
Sevenim benim, ak saçlım, küçük melegim
Sen benim can yoldaşım oldugun kadar
Kadınımsın, anamsın, bacımsın
Ver öpeyim vefalı ellerini
Sen benim şerefimsin , inancımsın

Ümit Yaşar Oğuzcan