Bu Blogda Ara

30 Ocak 2012 Pazartesi

yağmasanda gürle

Yine bunları bilseydi gider miydi???


O beni tanıdığını sanıyor, oysa bilmediği onca yönlerim var benim. Mesela ben onun masanın üzerinde bıraktığı boş sigara paketlerini atmıyordum, onun elleri deydi, onun cebindeydi diye... 
Hatta onun bana çakmağım yok diye verdiyi tüm çakmakları saklıyorum. Gazları bitmesine rağmen, ondan olmaları onları benim icin degerli kılıyor. Gecenlerde üzerindeki atleti üstü lekelendi diye çöpe attıgınında ben onun arkasından çöpten çıkarıp aldım. Geceleri yatarken giyiyorum onu, sırf ona yakın olduğumu his ettiriyor bana diye. Tenine deydi diye o atleti kokladigimdan haberi varmıydi ki?....
O burda koltukta uykuya daldığında onu seyretigimi biliyor muydu...? Gözümü kırpmadan başını okşıyarak onu sevdiğimi biliyor muydu?


Her telefonum çaldığında her kim olursa olsun, onun olabilme ihtimali var diye yüreğimin ağzıma geldiğinden haberi var mıydı acaba? Ondan gelen her aşk mesajı ile kendimi dünyanın eeeeen mutlu insani gibi his ettiğimi tahmin edebilir miydi acaba...?


O yanımda iken bile zamanın kısalıp yine beni onsuz bırakacağının terredütüyle ona sarıldığımı his etmis midir ki hic? Gece başımı yastığa koyduğumda sırf onunla ilgili geleceğimize dair hayaller kurarak mutlu uyuduğum gibi o da uykuya dalmışmıdır ki hiç?


Onları tanımama rağmen onun annesini, babasını ve hatta onun parçası olduğunu bildiğim herşeyini de en az onu sevdiğim kadar sevdiğimi, hiç söylemişmiydim ki ona?


Onu tanıdığım günden beri hic başka bir adamın gözlerinin icine bakmadığımı biliyor muydu ki. Gece uykuya dalmadan önce, en son düşüncem, sabah uyandığımda ilk düşüncem olduğundan habersiz miydi ki?


Her nereye gittiysem de, yüreğimde onu da yanımda götürdüğümü his etmişmidir hiç?


Ben ondan önce hic öyle his etmediğimi söylemişmiydim ona? Ondan önce hic sevmediğimi, kimse ile hayaller kurmadığımdan haberdar miydi??


Onsuz yaşamanın, nefes alıp vermenin ne kadar zor olduğunu tahmin etse, beni onsuz bırakabilir miydi ki, yine????





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder