Bu Blogda Ara

9 Şubat 2012 Perşembe



Rabbim !
Bir insani koy kalbime ama o insan seninde sevdiğin bir insan olmuş olsun...
Ve beni öyle bir insana sevdir ki o insanin kalbinde de sen olasın,ki ben o insanin kalbinde seni bulayım...
Beni öyle bir insanla  buluştur ki benden önce onunla buluşmuş olan sen olasın...
Onunla elele tutuştuğumuzda ikimizin elinin üzerinde senin elin olmuş olsun...
Bana öyle gözler göster ki ben o gözlerden sana bakayım...
Bana öyle bir sevgili ver ki bakisi cennete acılan iki pencere olsun...
Onunla öyle bir yolda yürüyelim ki kılavuzumuz sen olasın ey rabbim...
Öyle bir sevgili ver ki bana ona sarıldığımda kainat bize bak
ıp birbine sar ılsın...
Sevgimiz Kurtla kuzuları barıştırsın bize bakıp şeytan, Adem'e secde etsin...
Günah sevap uğruna kendini feda etsin ...


..amin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder