Bu Blogda Ara

4 Şubat 2012 Cumartesi



Bugün sen oldum ben.

Facebook'u açtım, yakışıklı bir çocuğa sırf konuşmak için “tanışıyor muyduk biz?” yazdım, sonra bir başka çocuğun fotoğraflarını beğendim. Bir diğer yakışıklının da durumlarını. 2-3 dakikaya yazdılar bana “selaam” diye, sanki hepsiyle her gün konuşuyormuşum gibi, sanki yakınlarımmış gibi, sanki senin kadar yavşakmışım gibi “canımm” yazdım. Nasıl olduğumu sordular ilk, sonra sevgilimin olup olmadığını merak ettiler. “Yok” dedim, sonra da yavşak yavşak gülücükler yolladım, MUHAHAHA yazdım. Yetmedi birine msn adresimi verdim. 

Ne kadar yakışıklı, varsa arkadaşlık isteklerini kabul ettim. Sonrada “ben eklemedim ki yae, yanlışlık oldu sanırım” diyerek muhabbete başladım.
Düştüm de düştüm. Kendimi tanıyamadım, ama seni tanıdım. Diyordun ya "beni tanımıyorsun" diye, bak tanıdım, yemin ediyorum ruh halini anladım. Sen ilgiye muhtaç bir zavallıdan başka hiçbir şey değilsin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder